KLIENTŲ APTARNAVIMAS
Klientų aptarnavimas
Dalyviai išmoks:
- būtinų tinkamo klientų aptarnavimo dėsningumų;
- formuoti teigiamus santykius su klientu;
- atpažinti savo neigiamų emocijų priežastis ir valdyti emocijas;
- tinkamo bendravimo su klientais dėsningumų;
- tinkamai sutikti klientą;
- aiškintis kliento poreikius;
- siūlyti sprendimus, atitinkančius kliento poreikius;
- tinkamai elgtis situacijose, kai negalima pateikti prašomos informacijos;
- tinkamai elgtis su skirtingų tipų klientais;
- efektyviai elgtis kaltinimo ir kitose sudėtingose situacijose.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų aptarnavimas telefonu
Dalyviai išmoks:
- būtinų tinkamo klientų aptarnavimo dėsningumų;
- formuoti teigiamus santykius su klientu;
- atpažinti savo neigiamų emocijų priežastis ir valdyti emocijas;
- kurti teigiamą įspūdį telefonu;
- tinkamai atsiliepti ir prisistatyti telefonu;
- efektyviai išsiaiškinti kliento poreikius;
- tiksliai pateikti klientą dominančią informaciją;
- elgtis sudėtingose bendravimo situacijose;
- nustatyti klientų tipus ir tinkamai su jais bendrauti.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Bendravimo raštu kultūra
Dalyviai išmoks:
- dalykinių raštų stiliaus bei administracinės kalbos ypatybių;
- taisyklingai sudaryti sakinius;
- kalbos etiketo;
- atpažinti ir vengti pagrindinių kalbos klaidų.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Seminarai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Verslo laiškai
Dalyviai išmoks:
- verslo raštų stiliaus bei administracinės kalbos ypatybių;
- atpažinti ir vengti pagrindinių kalbos klaidų;
- taisyklingai sudaryti sakinius;
- rašyti pardavimo laiškus (pristatymai, aiškinimai, informavimas);
- rašyti padėkos laiškus klientams;
- tinkamai atsakyti į kliento pretenzijas;
- rašyti kitus laiškus (informavimas dėl skolos, sąskaitų paaiškinimas).
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Kalbos kultūra
Dalyviai išmoks:
- praktiškai taikyti pagrindines kalbos kultūros taisykles;
- taisyklingai kirčiuoti;
- atpažinti žodyno klaidas ir jų vengti.
Mokymo programos trukmė – 16 – 32 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Vadovo atsakomybė gerinant klientų aptarnavimą
Dalyviai išmoks:
- tinkamai taikyti CRM ideologiją organizacijoje;
- įvertinti klientų lojalumą ir pasitenkinimą;
- gerinti sprendimus, susijusius su klientų aptarnavimu;
- transformuoti organizacijos tikslus į padalinio tikslus;
- atlikti klientų aptarnavimo standarto monitoringą;
- konsultuoti ir motyvuoti klientus aptarnaujančius darbuotojus.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų aptarnavimo kokybės vadyba
Dalyviai išmoks:
- tinkamai užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę;
- praktiškai taikyti klientų aptarnavimo kokybės standartus;
- aptarnavimo standartus perduoti darbuotojams;
- darbuotojų mokymo ir konsultavimo pagrindų;
- vertinti ir kontroliuoti aptarnavimo kokybę;
- vertinti klientus aptarnaujančių padalinių vadovus;
- teikti darbuotojams pozityvius atsiliepimus;
- užtikrinti klientus aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Konfliktų sprendimas
Dalyviai išmoks:
- praktiškai taikyti konfliktų sprendimo modelį;
- nustatyti konflikto priežastis;
- pasirinkti tinkamą konflikto sprendimo stilių;
- suvaldyti savo ir kitų emocijas;
- tarpininkauti sprendžiant konfliktines situacijas;
- atsakyti į nepagrįstas klientų pretenzijas;
- atsakyti į tipines klientų pretenzijas;
- tinkamai elgtis suklydę.
Mokymo programos trukmė – 8 akad. val.
Seminarai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų aptarnavimo standartų kūrimas
Jūsų organizacijoje:
- Sudarę fokus grupę išanalizuosime klientų aptarnavimo procesą, darbuotojų veiklos specifiką ir apibrėšime standarto sudėtines dalis.
- Stebėsime darbuotojų veiklą, atliksime darbuotojų interviu, išsiaiškinsime klientų pasitenkinimo/nepasitenkinimo priežastis.
- Apibendrinsime dviejų etapų rezultatus ir parengsime klientų aptarnavimo standartą.
- Ataskaitas pateiksime raštu.
Trukmė: 30 – 60 dienų.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų aptarnavimo kokybės kontrolės ir vertinimo sistemos kūrimas
Jūsų organizacijoje:
- Sudarę fokus grupę išanalizuosime klientų aptarnavimo standartą ir apibrėšime klientų aptarnavimo kokybės kontrolės ir vertinimo kriterijus.
- Naudodamiesi fokusine grupe nustatysime kontrolės ir vertinimo dažnumą, vertinamuosius, vertintojus ir vertinimo pasekmes.
- Paruošime vertinimo metodiką.
- Surengę seminarą užtikrinsime vertintojų kompetenciją.
- Ataskaitas pateiksime raštu.
Trukmė: 30 – 60 dienų.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų aptarnavimo kokybės monitoringas
Dalyviai išmoks:
- vertinti klientų aptarnavimo kokybę;
- atlikti simuliacinius pirkimus („slaptas pirkėjas“);
- aprašyti vertinamų darbuotojų elgesio atitiktį klientų aptarnavimo standartui.
Mokymo programos trukmė – 8 akad. val.
Seminarai vadovams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Klientų pasitenkinimo monitoringas
Jūsų organizacijoje:
- Sudarę fokus grupę, stebėdami ir apklausdami klientus, nustatysime jų pasitenkinimo / nepasitenkinimo priežastis.
- Sukursime klientų pasitenkinimo monitoringo metodiką.
- Ataskaitas pateiksime raštu.
Trukmė: 30 – 60 dienų.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Kokybės tobulinimo grupės (“Quality Circles”): probleminių darbo situacijų analizė ir sprendimas
Jūsų organizacijoje kartu su profesionaliu psichologu konsultantu:
- Dalyviams pristatysime problemų analizės schemą, apibrėšime darbo grupėje taisykles;
- Parodysime, kaip tinkamai pristatyti konkrečias problemines situacijas;
- Parodysime, kaip analizuoti problemines situacijas ir ieškoti alternatyvų;
- Parodysime, kaip pasirinkti sprendimus ir numatyti įgyvendinimo planus.
Vėliau jūsų organizacijoje:
- Užsiėmimų dalyviai gali tapti tolimesnių susirinkimų vedėju, turinčiu reikiamų įgūdžių vadovauti kokybės tobulinimo grupių susirinkimams.
Užsiėmimų trukmė ir periodiškumas: 2–3 val. grupės užsiėmimai vyksta kartą per 1–2 mėnesius.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Psichologijos akademija
Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius
Tel.: (8 5) 262 67 63,
el.paštas: office@humanstudy.lt