PARDAVIMAS IR DERYBOS
Aktyvus pardavimas. Pardavimo psichologija ir individualizavimas
Dalyviai išmoks:
- naudotis vartotojų psichologijos ypatumais, kad pasiektų savo tikslus;
- segmentuoti rinką pagal vartotojų poreikius ir kitas ypatybes;
- sukurti palankią emocinę atmosferą tarp pardavėjo ir pirkėjo;
- analizuoti klientus, konkurentus, rasti savo konkurencinių pranašumų;
- įveikti sekretorės „filtrą“ kalbėdami telefonu;
- „parduoti“ susitikimą su sprendimus priimančiu asmeniu;
- taikyti SPIN modelį;
- greitai ir tiksliai išsiaiškinti kliento situaciją, problemas, poreikius;
- įvardinti, kokios yra neišspręstos problemos pasekmės;
- pateikti neatremiamą pasiūlymą;
- pristatyti prekę ar paslaugą ir atsakyti į prieštaravimus;
- sudaryti teigiamą įspūdį susitikimo pabaigoje;
- kurti vertę po pardavimo;
- rasti naujų klientų, pasitelkdami jau turimus verslo kontaktus.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Pardavimas telefonu
Dalyviai išmoks:
- įveikti vidinį pasipriešinimą aktyviam pardavimui telefonu;
- naudoti teigiamo įspūdžio kūrimo kalbant telefonu priemones;
- tinkamai pasiruošti pardavimo skambučiui;
- pagal skambučio tikslą paruošti pokalbio scenarijų;
- įveikti sekretorės „filtrą“;
- greitai ir tiksliai išsiaiškinti kliento poreikius;
- pristatyti prekę ar paslaugą ir atsakyti į prieštaravimus;
- pateikti neatremiamą pasiūlymą;
- sudaryti teigiamą įspūdį pokalbio pabaigoje.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Profesionalios derybos
Dalyviai išmoks:
- tinkamai pasiruošti deryboms;
- surinkti reikiamą informaciją iki derybų;
- numatyti savo derybų tikslus;
- pasirinkti tinkamą derybų strategiją;
- greitai keisti strategiją derybų metu;
- pasirinkti ir naudoti taktinius derybų elementus;
- naudoti efektyvius argumentavimo metodus;
- veiksmingai nurodyti kainą ir siūlyti nuolaidas;
- dirbti derybininkų komandoje;
- atpažinti derybų „triukus“ bei naudoti juos oponentams paveikti.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Seminarai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Įtakos darymas
Dalyviai išmoks:
- naudotis įtakos darymo principais;
- pasipriešinimo įtakai būdų;
- suprasti ir nepastebimai keisti žmonių nuostatas;
- praktiškai taikyti kognityvinio disonanso teoriją ir kitus 9 įtakos darymo būdus;
- klausinėjimo algoritmų, kurie daro įtaką sprendimo priėmimui;
- valdyti savo ir skaityti kitų kūno kalbą bei atitinkamai keisti poveikio taktiką.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Aktyvus pardavimas viešose vietose
Dalyviai išmoks:
- efektyviai išsiskirti iš minios;
- greitai užmegzti teigiamą ryšį;
- valdyti klausytojo dėmesį;
- tinkamai pateikti savo idėjas, prekes, paslaugas;
- naudoti poveikio didinimo veiksmus;
- suvaldyti didelį interesantų srautą;
- valdyti sudėtingas bendravimo situacijas.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Komercinių pasiūlymų rengimas ir derybos telefonu (raštu)
Dalyviai išmoks:
- pasirinkti tinkamą komercinio siūlymo formą;
- tinkamos laiško struktūros;
- pristatyti savo įmonę ar naujas prekes / paslaugas;
- tinkamai pateikti kainą;
- pranešti raštu apie kainos padidėjimą / nuolaidų neteikimą;
- daryti poveikį neapsisprendžiančiam klientui;
- rašyti skirtingų tipų laiškus: pirmojo kontakto, esamam klientui, lojalumo, ilgalaikiams klientams, „pamirštam“ klientui;
- derėtis telefonu ir raštu.
Mokymo programos trukmė – 16 akad. val.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Pardavimo standartų kūrimas
Jūsų organizacijoje:
- Sudarysime fokus grupę ir, išanalizavę pardavimo procesą jūsų organizacijoje, apibrėšime standarto sudedamąsias dalis;
- Stebėdami ir bendraudami su jūsų prekybos sektoriaus darbuotojais, surinksime informaciją apie prekybą ir klientų pasitenkinimą;
- Darbo grupėmis ir individualiai išnagrinėję konkurentų panašumus ir skirtumus, sudarysime jūsų konkurencinių pranašumų sąrašą;
- Apibendrinsime tarpinių etapų rezultatus ir paruošime prekybos standartą;
- Rezultatus pateiksime raštu.
Projekto trukmė – 40 – 60 dienų.
Mokymai vadovams ir darbuotojams organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, visoje Lietuvoje.
Pardavimas nėra paslaugos ar produkto įpiršimas. Tai bendravimas, kurio metu klientas supranta, kad esate jam reikalingas, arba jūs suprantate, kad esate jam nereikalingas.
dr. Gintaras ChomentauskasŽmogaus studijų centro prezidentas
Įgyjate klientą tik tada, kai jis pas jus sugrįžta.
dr. Edita DereškevičiūtėŽmogaus studijų centro konsultantė, partnerė
Populiariausi
Jums gali būti įdomu
Psichologijos akademija
Trakų 8 korp. 2a, 01132 Vilnius
Tel.: (8 5) 262 67 63,
el.paštas: office@humanstudy.lt